no matter how strong a girl is, she has a weak point. and sometimes, all she needs is a hug



blev en sväng in till Uddevalla idag, hade inte så mycket annat för mig såå kunde lika gärna åka in, bättre än att sitta här hemma och möggla iallafall. Blev till att dra upp där jag praktisera i 3:an brevid kyrkan. Kyrkans barntimme eller vad fan det heter? Var där med junior gruppen som är mellan 9-12 år. Träffade även Bollen som brukar vara där, så blev till att spela rundpingis. Failade som fan men men sånt som händer.. får visa vad jag går för nästa gång helt enkelt. Nu ligger jag i sängen och funderar på mogondagen. Vad händer då? först blir det iallafall till att hjälpa pappsen, sen ska jag ut till Lysekil men är även jävligt sugen på utgång också, så får la höra med Annie vad hon vill. Har varit en jävligt seeeeg vecka iallafall, nothing to do! får hoppas att jobbfronten blir lite bättre nästa vecka, annars kommer jag gå under........ FML !!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0