don't tell people you love them, if you're not there to show them what love is



trött? nej dåå inte det minsta.. absolut INTE !!! ne nu skojja jag allt, är så trött att ögonen går i kors. Somnade runt 3 inatt och så ringer Ingalill från Parkens förskola och undrar om jag kan jobba 10-17.30 klart jag inte tackar nej, så det var bara att hoppa upp ur sängen ta på sig kläder och slänga i sig lite frulle. Även imorn blir det jobb 8.00-16.00 så får lägga mig tidigt ikväll.

Onsdag blir det bio med Hanna Gustafsson och Emelie Brorsson blir att kolla breking (stavning?) down. Sedan torsdag jobb i Forshälla 12.00-16.00.. Fredag blir det jobb med pappsen eller på någon förskola sedan antingen Höga C eller fyllechaffis med Sanna. Äntligen lite jobb hahhaa känns gött! ska även jobba nästa vecka, onsdag på Parkens förskola 8.00-18.30, 10 jävla timmar med skrikande ungar runt om kring mig OMG! men nu ska jag iallfall runda av kvällen med avsnitt 6 av the walking dead sedan 7th heaven godnatt..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0