everything you're running away from is in your head

fyllebild från sommaren 2009, såÅå här glad kunde man vara då!


imorse var jag rejält utvilad vill jag lova sovit 14 timmar i streck, fyyy! var ute hos richard en sväng i måndags med jocke, patrik och jesper. Dom lana och jag kolla på tv hahahaa. Tisdag blev det jobb på parkens förskola sedan kom jag hem vid fem, somnade klockan sex och sov tills imorse när klockan ringde 8.. även idag blev det jobb 10-18.00 fick lära mig hur jag skulle stänga så nästa gång jag har hand om stängningen kommer jag klara det perfekt!! nu blire till att kolla 7:th heaven tills nya avsnittet av the wakling dead har laddats ner sedan blir det att dejta kudden och fundera ut vad jag ska göra imorgon om jag inte jobbar. tjingelong...

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0