I want to break free



ojoj vilken vecka.. började förra fredagen med utgång blev butlers och köket med min kära vän David för Rickie sprang in på Mortens där inte vi kom in och Emelie gick till Harryys.. sedan på Lördagen blev det bara chill hemma för sedan på söndagen drog jag till London. Hade en fantastisk otrolig vistelse där med moster, Ingermar, Lisa, Peo, Alice och Therese. Vandrade runt på Londons gator, käkade god mat och träffade min kära syster.

Söndagen blev det till att fira min födelsedag som var på måndagen så vi satt på Amandas bar. Jag, Amanda och hennes vänner. När klockan slog 12 sjöng dom för mig och jag fick en tårta haha.. blev ganska mycket alkohol inblandat och när baren stängde drog vi hem till Diogo och fortsatte festen där. Klockan 6 på morgonen fick det vara nog så jag och Amanda vandrade hem till henne och däckade dirr.

På måndag vaknade vi upp vid 1 tiden, gjorde oss iordning för Amanda skulle jobba så jag följde med henne. Hon jobbar nämligen på make up store i en av världens största köpcentrum så de 5 timmarna hon arbetade gick jag runt för mig själv haha fyy, menar min födelsedag och den tillbringar jag tiden för mig själv -.- blev lite shopping och sedan även en make up av syrran. Tummen upp för det. Sedan drog vi hem köpte pizza ch låg och myste tillsammans framför en film.

Tisdag blev det att umgås allihopa vi käkade orolig god mat och sedan kollade vi lite affärer sen blev det att ta farväl till syrran lite tråkigt men men träffas förhoppningsvis snart igen. Sedan åkte vi London eye, fyfan vilken upplevelse.

Onsdag blev det hemfärd och när jag kom hem runt 8 tiden på kvällen ringer Emelie och vill ha med mig till Mortens, och jag tackar inte nej till party så vi drog dit och hade en fruktansvärt kul kväll.

Torsdagen blev det bara chill låg helt döda framför tv:n hela dagen, i fredas var jag först hos Mange med David och Johan satt och drack innan vi drog in till stan. Sedan drog jag till Höga C för alla andra försvann så där stod jag själv i baren och drack cider.. träffade Emma som tur var, vi drog sedan vidare köket. Även denna kvällen var en grym kväll.

Igår blev det till att umgås med mina kusiner som är här ute på besök. Lisa sov hos mej och vi kollade film hela natten. Nu ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska hitta på men kommer ingen vart så blir väl till att kolla yttligare en film..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0