falling in love is easy. but staying in love? that's the challenge



vaknade klockan 6 imorse slängde på mig lite kläder gjorde en snabb sminkning och sprang till bussen. Kom in till stationen vid 7 tiden och tog sedan tåget mot Ljungkile, hade väldigt tur då jag slapp betala för hann gå av innan dom kom och kolla biljetterna haha (Y) , blev jobb på strumpans förskola klockan 8-16.00 ett väldigt trevligt ställe dit jag gärna kommer tillbaka. Efter jobbet åkte jag till stan och träffa Hanna chillade hos henne en timme innan jag drog hem. När jag kom hem gjorde jag fruktsallad, jäääääääääääääääääääääääävligt gott kan jag lova! nu ligger jag i min älskade onepiece och kollar på världens bästa serie sjunde himlen underbart!

Imorn blir det till att antingen jobba och sedan bio med Hanna, Amanda och Frida. Eller så blir det att dra till Hanna slinga mitt hår och sedan bio. Efter bion sover jag hos min kära vän Hanna då det nog bara blir en massa mys..

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0