we love the ones who ignore us, we ignore the ones who love us.



I fredas blev det hem till Sanna som gällde låg i sängen och tjöta och visste inte vad vi skulle göra. Tillslut runt 8 tiden bestämde vi oss för utgång. Så blev till att dra hem till Mange och dricka lite. Sedan stack jag, Sanna, Johan, Mange och Melle in till stan, drog till Höga och tillbringade sedan resten av kvällen där. Kom sedan hem igen runt 3 tiden skulle jag tro. Lördags morgonen var faktiskt första morgonen på länge som jag inte hade dåligt samvete över att jag köpt för mycket eller att jag var bakis. Sanna fick nämligen hålla mitt bankkort för annars hade det gått som det gått..

Vid 2 tiden drog jag mej hemmåt gjorde mig iordning och drog in till stan vid 4 tiden och mötte upp Frida på kampenhof för att bege oss till Göteborg och göra något jag inte hade någon aning om vad det var, det var tydligen en överrasknings grej. En present för att jag fyllt 20. Väl inne på kampenhof får jag ett kuvär och i det ligger det två biljetter till laidis night!! fyfan vad grymt det var. Skandinavium fullsatt med bara en jävla massa brudar. Minne för livet vill jag lova. Kunde inte hålla ögonen borta från Brolle, snyggare person får man ju leta efter. Älskar hans stil, hans röst och ja jag älskar helt enkelt hela honom! När detta evenemang var över tog vi bussen tillbaka till Uddevalla köpte oss goe mat och fick skjuts av David hem till Frida la oss och kolla film och somnade sedan gött tillsammans i soffan, Myspys

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0