Berlin

Vaknade vid två tiden idag -.- lite segt men men ... gick upp gjorde mig mat, blev stekt potatis, korv och cafe the paris sås eller vad den heter.

Idag blir det nog en chill dag försöka lägga sig itid eller så dygnar jag för imorn bitti runt 5 tiden måste ja gå upp för att åka till Berlin. Bussen går halv 6 och kommer vara framme nån gång på eftermiddan skulle jag tro. Så då kan jag lika gärna sova på bussen. Det är jag och hela släkten som ska ge oss iväg på nya äventyr.

Kommer vara där torsdag kväll, fredag, lördag och på söndag drar man hem igen.. känns lite onödigt för känns som den mästa delen av resan kommer vi sitta i en buss. Men what to do, kul att komma iväg iallafall och Berlin har jag aldrig varit i såå det blir väll skojj hoppas jag.

// J


I thought there was something more..
but it turned out to not mean a damn thing
you   may be able to play with me, but if you do it you may do it with someone else..
I can not cope with more lies..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0