en jävla lång uppsats..


yeye, vet att jag varit dålig att uppdatera nu, men har knappt varit hemma denna veckan, och när jag har så har jag inte riktigt hunnit eller tänkt på saken. Men men skriver iallafall nu. Veckan har varit ganska lugn men ändå helt crazy. Alt började i torsdags när det blev Lipz för att fira Filip Cederholm. Satt och förfestade hema hos Hanna med hon och Quyen. Sedan kom även sebbe, pottas, zunken och någon till, minns inte vad han hette. Vi tog 20.50 bussen till Trollhättan. Drog in på Lipz och satte oss och drack, sedan blev det en jävla massa dansande och en jävla massa dricka + fylla. Tror inte en ända jävel var nykter av oss. Jag köpte in en flaska vin, som dock ingen tyckte om sååå det var ju jävligt onödigt. Sedan blev det några mer drinkar också några till.. slutade med att jag och pottas satt och shotta i mängder, söp honom verkligen under bordet hahahhahaa..

Våran skjuts hem som jag beställt kom vid 2 tiden, men då splittrades alla, så det var bara jag och Hanna som skulle med i bilen. Hade liksom sagt till Rickie och David att komma in för vi var 8 pers men så blev vi bara 2 -.- moget! så blev så jävla sur att jag slängde mobilen i marken, den är ju inte så jävla vacker nu men what to do? stackars Rickie åkte i onödan åså skulle han upp tidigt och jobba. Kom hem till Hanna vid 3-halv 4 tiden och somnade dirr.

På fredagen vaknade jag av att pappa ringde, så följde med honom och jobbade, bakis som aset men men, sedan kom vi hem vid 7 tiden och då blev det fort att duscha för att dra till Rickie. Drack och sedan drog vi in till Uddevalla. Hängde på kampenhof en stund och sedan upp till Mårtens men där kom vi inte in så Rickie gick in själv, Emelie drog till Harrys och jag och David gick till buttlers, runt 1 tiden fortsatte vi bort till köket, där jag träffade Hanna. Sedan blev det bussen hem klocan 2, då jag märker att mitt fritidskort är borta VAFAN?! ingen susning vart det är..

Idag har jag inte gjort ett skit bara legat i sängen och sovit helt död i kroppen. Kollade även hur mycket pengar jag gjort slut på och fick en skock när det var över 2000 spänn..kul, kul liv.

Nu ska jag även packa för att imorn bitti gå upp klockan 6 och åka till Norge med moster, Ingemar och Lisa för att flyga till London jiiihooo! träffa syrran och chilla tills på onsdag. Fyller även år på måndag så nu jävlar..

nefyfan nu orkar jag inte skriva mer.. såå hade så bra här hemma i Sverige för det ska iallafall jag ha i London, Pusspusss

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0