fuck feelings, be a bitch



Fredag.
Blev först jobb i Forshälla på en förskola. Dom ringde liksom halv 8 & ville ha dit mig till halv 9 OMG! men de var bara att springa in till mamma som körde ut mig. När jag slutat mötte jag upp Quyen i Uddevalla och så tog vi bussen mot Lidköping. Här blev det födelsedagsfest för Quyens pojkvän. Först förfest och därefter krogen. Kan säga att det är tur man inte bor i Lidköping så som jag dansa och skämde ut mig. Sedan somnade vi någon gång runt  3 tiden skulle jag tro.

Lördag.
Vaknade någon gång runt ett hemma hos Erik. La oss och kollada på tv hela dagen. Var så jävla seeega! Runt halv 6 tiden drog vi till Vänersborg, där Erik och Quyen släppte av mig hos min moster, skulle nämligen passa mina kusiner. Sedan drog dom vidare mot Lysekil.
Hemma hos kusinerna käkade vi först pizza, sen gjorde vi popcorn och smälte choklad som vi doppade popcorna i. Riktigt gott faktiskt. Sedan spelade vi kort, kollade tv och spelade Alfapet. De minsta barnen somnade runt halv 11. Sedan somna Lisa, och Alice åkte hemm runt 2 tiden. Då var det bara jag vaken. Själv somnade jag runt 3.

Söndag
Idag vaknade jag av att alla ungarna springer in och ut ur rummet, sedan lägger dom en pappersbit i min nacke, jag tar papperet och lägger brevid mig. Sedan kommer dom in och visar vad som ligger i papperet, och så klart är det ju en spindel!!! assåå dessa barn bara älskar att plåga mig. Gick upp käkade frukost och sedan hjälpte jag Ingemar att lyfta alla utemöbler in i bilen som vi körde bort till Quality hotell. När det var klart åkte vi tillbaka och grillade korv. Jag tog bussen från Trollhättan där jag även träffade Annie som vart i Vara hos Albin. Kom hem och nu ska jag snart sova för ska upp vid halv 6 imorn för att åka in och jobba på Äsperöds förskola. FML!!

Sååååå får säga godnatt nu och försöka sova..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0