grym helg!



I love yaa girls! <3


Mina flickor!


1+1+1= 3 snygga tjejjor!


En styck Emelie & Snus i mitt <3


Helan & halvan now and forever, BIG LOVE! <3


Ska berätta lite om helgens bravader

Fredag
Blev det en tripp ut till Lysekil hem till Annie. Gick till konsum och handlade massa godis sedan hem och kolla en jävla massa film. Annie somnade runt sex tiden och jag runt 8 hahhaa.. Sedan somna jag dirr.

Lördag
vaknar av att Annie väcker mig, tror att klockan är typ 9 men icke sa nicke då e klockan halv 1 och tydligen måste jag skynda mig för vi skulle ta en buss in till torp så hade 10 min på mig, jag bara what a fuck! väl inne på torp blev det till att gå till systemet och inhandla dricka inför kvällen.

Sen kom Emelie och vi drog tillbaka till Lysekil gjorde oss iordning, drack lite och sedan blev det att ta bussen in till Trollhättan för att gå på någon nyöppnad club som hette club1903, men på bussen träffa vi en kille som jobbar som blackjack dealer inne på Lipz som skulle fixa in oss för det var 20års gräns.

Inne på Lipz hade vi as kul, spelade blackjack, dansade och jag drack en jävla massa drinkar. Jag blir sist ut från Lipz för jag står kvar i baren själv när alla dratt körde en tävling med bartendern, skulle träffa en krona i en skål och missa jag skulle han få den, så klart missar jag ju -.- såå jag kör igen och träffar, såå fick tillbaka min tia , åså säger jag att han kan få tian om jag får en shot, och det fick jag!! hahhaa.. så för mig slutade inte kvällen så bra kan jag ju säga.. Kommer till Uddevalla runt 3 tiden drar hem till Emelie och däckar dirr.

Söndag
Vaknar upp vid 12 tiden. Sen drog jag och Annie till Lysekil vid 1 tiden trötta och jag var bakis så vi lägger oss i sängen och kollar film och käkar nybakade bullar tills jag drog hem klockan 9 och nu ligger jag i sängen med en coca cola och en snus. Kan lungt säga att jag har haft en fantastisk och helt jävla galen helg.

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0