helan & halvan

Annie Lee, det är du och jag helan och halvan now and 4-ever. Kommer ihåg första gången jag såg dig min första tanke var vad fan är det för tjej haha, men sen när jag lärde känna dig märkte jag hur jävla fantastisk du var! och att man inte ska missbedömma en mänsika utan att veta vem människan är.

Jag är så jävla lycklig att ha dig vid min sida. Att du och jag blev så tajta är hur underbart som helst. Kan inte tänka mig ett liv utan dig vid min sida.

Så många minnen vi delat. Alla roliga stunder vi haft. Du är min lilla ängel som sändes ner från himelen för att ta hand om
mig. Jag kommer alltid och då menar jag ALLTID ställa upp för dig, för jag vet att du skulle göra detsamma för mig.

Saknar alla underbara stunder tillsammans med dig och nu ska det bli ändring på det. Vi ska återskapa flera och nya minnen, ska bege oss ut på galna äventyr du och jag.

Ser verkligen emot helgen som kommer då du ska ta mig ut på hemligt äventyr hahhaa.

En sak ska du veta att jag älskar dig mer än va ord kan beskriva, och ditt hjärta har jag bevarat i en låst kista så att ingen ska kunna ta det ifrån mig. För du är och kommer alltid att vara min!

om jag dör innan dig. lovar jag att bevaka dig så inget ont händer dig.
Du är en ängel!  du är min ängel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0