home again

Då var man hemma igen efter en helg i Berlin, var faktiskt riktigt roligt. Delade rum med min lilla kusin på 10 år haha satt uppe halva nätterna och spelade chicago. Sedan på dagarna var vi runt och kollade olika sevärdigheter. Kollade på det som var kvar av Berlin muren åså en dag hyrde vi cyklar och cyklade runt. Var helt enkelt en perfekt helg.

Det ända jobbiga var den 13 timmars bussresan fram och tillbaka. På dit vägen sov jag inte än ända blund åkte från kampenhof runt 06.15 och var framme runt 20.00 så var rätt så seg när jag kom fram. Hemresan sov jag ganska mkt av resan sååå kändes som att hemvägen gick fortare.

Imorn blir det att träffa min efterlängtade Frida!!!! <3 blir torp och kankse bowling såå kommer bli en toppen dag om inte jobbet sabbar alltihop :/ men får helt enkelt hoppas på det bästa!

// J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0