jobb & bowling


Först blev det jobb mellan 8-12, sedan ner till stan och träffade upp Richard sen träffa vi Joakim och Robin. Tog oss en kaffe på expresso haus och sedan gick vi och bowlade och så klart vann jag. Tre killar och jag, såå är lite stolt över mig själv hihi. Därefter blev det käk på donken. Sedan hem till Richard, där han och Joakim spelade fifa och jag kollade tv. Det var som vanligt där ute i lillstugan hahahhahaa. Sedan kom pappsen och hämtade mig och nu liggar jag i min mysiga säng och ska snart dejta kudden inför natten..

Får hoppas att någon förskola ringer imorn så man kan få jobba lite. Blev så jävla sur förut då dom ringde från Högås förskola och frågade om jag kunde jobba nästa tisdag och onsdag men så ska jag till London då, men men får hoppas dom ringer igen. Sedan blev jag ännu surare, för min mobil dog och då hade någon ringt mig med ett nummer jag inte kände igen så jag skikade sms och frågade vem? åså fick jag ett svar att det var från förskolan ute i Ljungkile som undra om jag kunde jobba imorn, men nu hade dom redan fixat en annan -.- FML!! men men får bara hoppas att även dom ringer igen. Allt jag kan göra liksom.. men lite irriterande är det faneme.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0