Myys med Emelie

I fredas blev det först Höga C med Friidis.. Satt där i ca 1 timma , sedan drog vi upp till spara typ där det var fest. Träffade Simon, Laine, Joakim och nåra andra randoms. Men det var inte det allra roligaste såå vi drog hem.

igår åkte jag och Emelie Brorsson till Vänersborg för att passa mina kusiner, dagen börjar ju bra när jag nästan missar bussen och sedan när vi kommer till mina kusiner är det ingen hemma.. såå där står vii och vet inte vad vi ska göra. Men efter typ 10 min kommer dom gåendes man bara vad fan..

dagen/kvällen/natten bestod av tv, spel, wii, tacoos och kortspel. Spelade Chicago och Sophia & Malin somnade runt halv 12 medans jag, Emelie, Lisa & Alice satt uppe till halv 3 och spelade, var övertrötta & skrattade åt allt.

Sedan när Paula och Ingemar kom hem gick alla förutom jag och Emelie och la sig. Vi satt uppe till halv sex och spelade kort. Var såå jävla övertrött att vi inte kunde sooova... Sedan idag åkte vi hem vid 12 tiden och nu ligger jag här hemma och bara chillar, trött som FAAAN!!!

// J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0