The most beautiful discovery that true friends can make is that they can grow separately without growing apart.



Idag åkte jag med pappa och städade trappor i våra hyreshus tog ett par timmar så kom inte hem förens vid halv 5 och vi åkte liksom vid 9 tiden hahaa.. men tjänada 500kr såå lungt. Imorn blir det storstädning i huset och tjäna yttligare 400kr jihhoo! senare på kvällen ska man tydligen ut på äventyr med Annie och Emelie, men jag får inte veta vad det är och vart vi ska, man bara vafan liksom.. vet inte vad jag ska packa eller nått -.- lite finkläder sa dom bara. Hur ska detta sluta? men får väl hoppas på en rolig och trevlig kväll/helg.

Ska även åka över till London v.44 med Paula, Ingemar och Lisa. Ska bli riktigt kul. Kommer få fira min födelsedag med syrran, hon får fan ta med mig ut på krogen och bjuda mig på drinkar eftersom jag fyller år hehe (A) aja blir till att sova nu klockan är trotsallt 03:12..

// J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0