the walking dead



Dagen började med att Sanna Turesson kom hit på besök. Satt och snackade ett tag innan vi begav oss till torp, hon skulle tydligen handla något kort till en nyfödd pojke. Själv köpte jag snus och godis. Sedan drog jag hem och kollade på film, och Sanna drog hem till sig för att gå ut på långpromenad med hennes pappa. Har även laddat ner avsnitt 1 av the walking dead säsong 2. Har verkligen längtat på att den ska komma ut, ÄNTLIGEN!!!

Till helgen ska jag till Vänersborg för att passa mina kusiner, Paula och Ingemar ska på 50års kalas, tror dock inte det blir så jobbigt eftersom dom bara sitter och nördar super mario på deras ds hahhaa , dom är allt för söta de små liven.
BIG LOVE! <3 men nu ska jag  lägga mig och kolla på första avsnittet, sååååååå spännande..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0