every day is a new opportunity to make someone happy




Fuck my life liksom. Gick upp klockan 2 idag. Helt jävla seeeeg, somnade inte förens runt tre inatt. Sedan lagade jag mat & städade lite i huset. Framåt kvällen kom min sockersöta Sanna hit och kollade film tillsammans med mig. Vi såg beastly, tredje gången jag ser den nu xD , såååå jävla bra, älskar den! Sedan runt 9 drog hon hem eftersom hon ska upp vid halv 6 imorn bitti och jobba. Stackars flicka! själv ska man upp vid halv 8 för att åka med mammsen in till Uddevalla city, lämna cv på en förskola och sedan dra till arbetsförmedlingen på något möte. Efteråt blire till att träffa min fru Frida, var så längesen jag såg min lilla prinsessa nu.

På fredag ska man tydligen med till Lidköping med Quyen & Annie för att fira Quyens pojkvän. Kommer bli en grym natt!! trion kör sitt race one more time. Jag har lovat att inte spy, och Quyen har lovat att hon inte ska stuka foten.. HAHA får hoppas på det bästa nu då. Åker hem på lördagen och direkt till Vänersborg för att passa kusinerna. Helgen är helt enkelt fullbokad.

Yeye tillbaka till filmen nu..

// J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0