you're out of my life, now and forever


Nu har jag sagt stopp! vill inte ha med dig att göra längre. Du sårade mig mer än nånsin..du sa så mycket men menade inte ett skit. Fattar inte hur jag kunde gå i fällan ytterliggare en gång till? men nu vet jag hur du är och fattar inte hur du kan leva med dig själv, så som du gör och hur du behandlar andra, att du inte fattar att du är en idiot. Såå FUCK YOU!! vill aldrig mer se dig igen.

Idag vaknade jag vid 8 tiden, följde med mamma in till stan och träffade HannaLarsson. Vi låg och slappade framför tv:n typ hela dan tills klockan var halv 3, då skulle hon köra bort mig till kommunhuset för jag skulle gå på ett möte om att bli timvikarie för olika förskolor inom Uddevalla kommun. Men när vi kommer fram insåg jag att mötet var igår, Fail som fan -.-. Så det var bara till att vända och åka hem till Hanna igen. Sedan kollade vi på tv och bakade kakor.

Vi hade en riktig myskväll vill säga. Åkte hem med bussen som gick klockan 10 och nu ska jag försöka sova för imorn bitti ska jag med pappa in till stan och städa trappor i våra hyreshus. Lite segt men får ju betalt så det är det värt.

// J



Kommentarer
Postat av: frida den bästa magnusson

fuck life. du vet vart jag bor bara att komma hjärtar, love u

2011-10-13 @ 02:18:20
URL: http://fridavamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0