18 september






I fredas blev det kvarterskrogen med Frida , Joakim och Pj satt och drack några öl. Sedan drog vi vidare till Höga C där vi dansade och hade kul, men efter det blev det "efterfest" eller vad man nu kan kalla det hemma hos Milot, men han däcka så vi stanna 30 min sen drog vi hem till Frida och sov.

Igår blev det först att mysa hemma hos Matilda Nobel i hennes lägenhet gjorde tacos och började kolla på film , tills mamma ringde å skällde ut mej för att ja tatt extra nyckeln så hon och pappa kom ej in i huset.. fick ta första bästa buss hem för att lämna den -.-

Sedan blev det hem till Rickie och kolla på beck och jönssonligan. Sen in till stan för att vara fyllechaffis.
Vaknade upp vid halv elva och fick utskällning av Rickie för att jag snarkat hahaha.. stackars grabb. Nu ligger jag hemma och chillar och pratar skype med Frida och Bastii. Ska snart bege mig in till staden för att kolla film hemma hos Pj.

Tack och hej leverpastej

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0