idag var en bra dag


Vaknade upp vid elva tiden, gjorde mig iordning sen drog jag och Sanna in till staden. Besökte arbetsförmedlingen och skrev in oss, blev utskriven för jag missade ett möte så nu får jag börja om på nytt, ibland vill man bara gå och dööööö!.

Efter arbetsförmedlingen besökte jag en förskola uppe på hönseberget och lämnade in ett cv. Därefter drog vi hem till Sanna lagade mat och kollada en massa film myspys helt enkelt.

Har även varit borta på förskolan vid Högås kyrka och Bokenäs och lämnat cv. Sen har jag sökt en hel del via Uddevalla kommun. Ligger även som resärv som städerska på stadsbiblioteket. Jobbar på men känns inte som det går direkt frammåt..

Sökte även som aupair till England och Nya Zeeland. Men vill helst över till England, men då måste jag först betala 2995 eller ngt för att sedan gå på en intervjuv och tänk om man inte får ngt.. vad gör man då liksom? står där med nästan 3000 kr fattigare och dom pengarna har bara runnit som sand ur händerna!! Fuck my life liksom..

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0