Katia

klockan är 07.50 har vart vaken sen klockan 5, orkanen Katia har nu nått hit, helvetes jävla oväder får jag säga.. tur man slipper vara ute iaf. Ligger i min säng och lyssnar på blåsten och regnet som piskar mot fönsterrutan. Suck hoppas det tar slut snart , men enligt väderprognosen ska det hålla på hela veckan.

Idag ska jag träffa Hanna, var så längesen vi lekte sist. Blir nog även en tripp till Överby med Frida och kolla lite affärer, sedan kankse ikv blir det bio. Ska för andra gången kolla på jag saknar dig, haha så jävla bra.
Sedan ska jag sova hos Hanna så då blir det mys och film.

Till helgen ska jag vara med Matilda Nobel, ska mysa och ha det gött och så ska jag äntligen få se hennes nya lägenhet.

// J


Underbar låt, I just love it




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0