mår som man förtjänar

sitter hemma hos Frida och mår kasst. Huvudet dunkar och jag mår illa. Kvällen igår var helt galen. Började med förfest hemma hos Gröning sen drog jag och Frida vidare till krogen medans alla andra stannade kvar. Kom in gratis för vi hade fribiljetter. Sedan började natten med ännu mer supning. Gick fram till baren och sa:

- gör en cool o rolig drink för min kompis fyller år.
Såå fick jag två jätte goda drinkar med parasoll o grejjer i. Sedan körde vi en ny där jag sa likadant så fick en yttligare jätte god drink.
Kvällen slutade med att bara jag och frida stog kvar inne på Harrys och ville ha tillbaka pengar till min drink jag inte rört för hann ej dricka upp den men fick tydligen inga pengar.. Men värt ett försök iaf. Sedan fick vakterna säga till oss på skarpen att vi var tvungna att dra. HAHAHA!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0