never say never.

hänt en del i veckan.
Onsdag - var jag med Sanna.
Torsdag - jobb på Högås förskola sedan var jag med Sanna.
Fredag - blev det bowling med Sanna, Rickie & ett 20 tal till xD, sedan blev det supa och Sanna var chaufför. Blev en lång natt och var inte hemma förens runt 4 tiden
Lördag - var jag bara hemma, passade kusinerna och hjälpte mamma & pappa som hade fest. Sedan drog jag, Rickie och Frida in och hämtade upp en full Sanna från krogen. Sedan somnade vi runt halv 6 tiden kollade på film- Radio såå jävla underbar film.

Och idag vaknade jag och Frida upp runt 1 tiden åkte hon hem & nu ligger jag här helt död och kollar film. Ikväll blir det nog också lugnt med film för vem vet imorn kankse det blir jobb!

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0