tillbaka till verkligheten


Världens bästa !! miss u so much



Idag blev det jobb och slit från klockan 10 till 7 fick fixat en hel del i Pernillas lägenhet. Den börjar bli riktigt fin nu. Allt tack vare mig hihi. Gjorde klart köket och Eltons rum. Imorn blir det dit igen och få upp hennes säng , skrivbord och nåra hyllor. Sätta upp lampor och lite annat.

Åker in med Frida och Bastii.
Nu håller jag på att packa upp min väska.. och rensar lite i mitt rum. Ska även börja läsa lite böcker. Läste precis ut en bok som heter baddaren riktigt RIKTIGT bra! satt bara å lästa å läste, väldigt ovanligt för att vara jag, haha brukar igentligen HATA att läsa men denna var verkligen bra. Tycker verkligen ni ska läsa den!

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0