det är tanken som räknas..

Haha det var ju detta med bloggningen ja... sorry! men men iallafall inte jobbat på ett tag nu jobbade som sagt v.28-31 på Parkens förskola, hade öppet för barn från andra förskolor som behövde komma hit under sommaren då deras föräldrar jobbade. Sen blev det uppehåll och nu imorgon ska jag tillbaka igen. Ska bli skönt att jobba, finns ju fan inget att göra på dagarna när alla mina andra vänner jobbar -.- .. Imorn börjar även skolan för alla små barn haha tycker synd om stackarna.. Idag var det kalas för pojken min och hans lillasyster, käkade smörgåstårta och vanlig tårta. Mums, as gött sen öppnade dom presenter, vet fan inte vad jag ska köpa till Markus, har endast imorgon på mig att hitta något så får dra till torp efter jobbet. Alltid ute i sista stund, även fasst jag går flera månader i förväg och säger att jag ska köpa något men så slutar det alltid att jag sitter i panik sista dagen. Sååå typiskt mig! yeye.. Har haft syrran hemma på besök denna vecka, riktigt mysigt solat och badat och vart ute med segelbåten. Imorgon åker hon tyvärr hem igen men har bestämt mig att åka över i höst någon gång och hälsa på. Nää nu ska jag allt ta och försöka få lite sömn upp tidigt imorgon och dra till körskolan -.- kill me. Pusss & godnatt dudes
 
// J
 
Lite bilder från seglingen med familjen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0