High Chapparall

Haft en awsome helg tillsammans med ett gött gäng nere i High chapparall. Riktigt skojjigt vare, mycket superi och bilåkning i skogen hahaaa.. Drog upp på fredagen och sedan hem igen på söndagen. Lerigt och förjävligt, roligt att ingen tänkte på täcke förutom Mange och Jimmy så låg 4 pers med ett täcke kallt och eländigt men men funkade allt. Blir nog allt att dra dit igen nästa år skulle jag tro. Sedan idag blev det en sväng till thn med Melle och Markus. besökte junk jard fick köpt mig 2 tröjjor och sedan Åhlens och köpte hela säsongen av Skärdgårds doktorn, älskar den serien. Blev även barnpassning till lilla Isabella tillsammans med älsklingen. Ligger jusst nu i min goa säng och kollar Skärgårdsdoktorn. markus och Melle skulle supa men jag jobbar tyvärr imorgon så fick stanna hemma. PuuuuuuuuuuuSss
 
// J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0