you're gonna make mistakes, you're young.

 
Tosdag idag och imorgon är sista dagen på jobbet för denna sommaren.Sorgligt! kommer sakna alla härliga ungar som jag stött på dessa veckor. Har redan gått 4 veckor sen jag började ,shit vad fort det gått! kändes som det var igår jag började vad lite nervöst i början. Nya ungar och nya arbetskamrater, men det gick riktigt bra och jag har haft riktigt kul. Blir lite ledighet nu innan jag ska tilbax till förskolan igen för då kommer ordinare personalen och mina härliga ungar tillbaka från semestern och sommarlovet awsome! vet dock inte hur mycket jobb jag har nu framöver så får bli att försöka hitta något nytt kanske. Mamma visa mig en annons om en svensk familj som bor i Schweiz som söker au-pair åt en 2årig kille. Låter riktigt nice faktiskt men frågan är om jag klarar av att lämna allt här hemma och sticka till ett främmande land. Men vafan måste pröva på något nytt, leva livet lite innan man växer upp hahaa. Snart helg igen och då får jag se vad som händer supa kanske, har igentligen inte råd men men det löser sig säkert. Sen på lördag firar jag och Markus 3 månader<33 jävlar vad tiden går..men nu måste jag lägga mig så jag orkar med morgondagens bravader pusss och kram
 
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0