en helt okej onsdag



Fick bli en sväng till Ikea idag med Hanna, hennes mamma och Marita. Köpte mej några ljus och en fårfäll som jag ska ha i sängen as mysig. Sedan drog vi till Göteborgs kexfabrik, men blev jävligt besviken trodde det skulle vara as stort, men så är det en pytte affär hahahahaa.. -.- Kom hem runt 6 tiden och då mötte jag upp Emma och drog hem till henne. Mamma och pappa var bjudna på middag till hennes föräldrar så tänkte jag också kunde följa med. Blev spagetti och köttfärsås och sedan massa glass mums! låg i Emmas rum tjötade och kollade på sex in the city <3. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, blir jobb imorgon 10-18.00 sedan kanske sola.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0