find someone who will change your life, not just your relationship status.



Lever livet i Hannas lägenhet. Jobbade till 4 idag inte kul och gå upp klockan halv 6 imorse vill jag lova. Kände mig som en zombi på väg till jobbet hahaa. Var så lugnt och skönt på jobbet idag att jag kunde ligga i soffan med lille Joel och mysa en stund hehe. Lekte även jage med alla barnen ute så alla var svettiga som as när vi kom in igen, jag är grym på att underhålla ungar!! hihiiii. Efter jobbet tog jag en sväng till torp med mammsen och fick mig ett par nya skor yeeeeeah! sedan in på möte om att vara vikarie sedan en liten solstund men nu fyfan vad röd jag är på tuttarna förjävligt kliar och gör as ont -.- .. sedan beställde vi hem lasagne och bara legat och chillat i soffan. Nu är jag så jävla trött att jag kan somna baam boom dirr! hahahhahahaaa så säger härmed godnatt gott folk PussPuuss..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0