fuck you and your lies



Jävla rutten lördag hahaha.. Skulle umgås med lite folk men så blev det missförstånd, och jag fattade inte vad som hände och lille Markus svarade aldrig på sms, så satt här hemma i min ensamhet och typ halv sov. Idag drog jag med Rickie in till torp handlade massa mat och godis sedan hyrde vi film, fick bli åsa nisse, jägaren 2 och flykten från .....? kommer inte ihåg namnet men var någon ö i Norge. Den var faktiskt riktigt bra var en sann historia så det var ett plus tycker om när det är verklighetsbaserade filmer. Sedan körde Rickie hem mig, på vägen krocka vi nästa med en uggla hahahaa usch blev livrädd. Nu ska jag iallafall försöka sova för imorgon vankas jobb och sedan ska jag sola och dra mig till tandläkaren får hoppas jag inte har några hål bara hhahaa sedan kankse middag på Harrys och bio med Hanna.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0