fylla och skit



Assoo kan man verkligen vara så här trött som jag är nu? inte vart mkt sömn i helgen.. Mamö var kaos men hade ändå jävligt sköjj! Började lugnt med middag på en asiatisk resturang där vi käka buff'e. Sedan gick jag och Frida och kollade lite affärer. Köpte lite smink och ett par jeans shorts. Därefter gick vi till systemet för jag skulle köpa lite sprit men fick inte köpa då mitt leg gått ut för ett år sen men kan ju alltid handla här hemma ( jävla Malmö ) hehe, men men som tur var hade vi redan så vi klarade oss ändå. Satte oss i Bastiis och Pjs rum och började dricka. Drog ut till stan och sedan var kaoset igång..behöver inte gå in på detaljer men natten slutade iallafall med att alla grinar, bråkar, åker polisbil, nästan hamnar i fyllecell osv..sedaan drog Bastii och Pj hem till Uddevalla igen klockan 4 på morgonen hhhahahhaahaa OMG! Jag och Frida tog iallafall tåget tillbaka på lördagen kom hem till Uddevalla runt 7 tiden då drog jag hem till Emelie började dricka sedan blev det Höga C, och sedan drog jag upp till Mackans pappas lägenhet där jag satt å tjöta med Mackan, Christoffer och Andreas tills klockan var någon gång runt 5 hahhahaa galen helg massa fylla och skit. såå nu ska jag bara ta det lugnt kolla lite film sen sova blir jobb imorn och hela veckan frammåt money money yeeeah!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0