I sometimes wonder why I even bother



Strax sova.. Hanna ligger redan brevid mig och har somnat. Torktummlaren är klar och piper som fan men orkar inte gå ner och stänga av den -.- får istället somna fort så jag slipper höra skiten hahahhaa. Imorgon blir det jobb till halv 7 ska nämligen stänga, hoppas på en del ungar i slutet för är lite segt att sitta 1 timme med bara en unge, men det brukar gå bra. Sedan ska jag sola med Frida, men då blire solskyddsfaktor som gäller i ansiktet hahahhahahaa.. sen får vi se vad som händer. Fick även hem mitt bankkort på posten idag så nu kan jag börja shoppa!!!!! lycklig tjej. Men nu ska jag försöka somna så jag orkar upp imorgon, får även hoppas det inte är snökaos för sånt orkar jag inte med "/ pusss

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0