malmö here we come !!



Äntligen har jag packat klart. Tog sin lilla tid men men.. det är alltid samma visa slänger ut hela garderoben men hittar ingenting, prövar typ allt jag har hahaha. Men tillslut hitta jag det jag skulle ha. Fick bli en grön klänning, svarta strumpbyxor och en svart kavaj. Sedan har jag även med mig party kläder och det jag ska åka hem i på lördag. Nu ligger jag i min säng och ska snart sova. Upp halv 8 imorgon göra mig iordning, käka frulle osv. Sedan kör pappa in mig till centralen där jag möter upp Pj, Bastii och Frida, tar tåget som går 09.07 och kommer fram i Malmö runt 2. Tar och sätter oss på någon bar och tar en öl innan vi chekar in på hotellet. Kikar i affärer och besöker systemet, sedan får vi göra oss i ordning för att göra Malmös gator osäkra. Kommer bli gryyymt !!! Synd att Avicii blev inställt bara, men får återvända på nytt till Malmö den 16 maj och rocka fett. Men nu ska jag iallafall ta och sova och ladda batterierna inför imorgon såå tat lugnt här hemma så ses vi återigen på lördag kväll. Då jag antagligen kommer vara bakis och trött men vafan lördag kväll kör vi all in på nytt!! hahahaa fml..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0