pengar rullar in som det ska, det går bra nu!



Kul att man kommer till jobbet imorse så är dörren låst.. min första tanke var vafan är det här? skulle vi någonstans idag? hahahhaa fick knacka på dörren så kom städerskan och öppna. Gick in till Vickevire där Ann-mari sa att både Lise-lott och Inga-lill var sjuka så jag var själv på min avdelning. Hahaha FML! så här kan dom ju bara inte göra vafan, lämna en vikarie med en jävla massa ungar.. men vi löste det med att jag fick vara med på Vickevire istället för hade bara 8 ungar och dom hade 5. Ville att jag skulle jobba imorgon klockan 7-5 omg 10 timmar panik? men Lise-lott skulle komma imorn så behöver bara jobba 8-5 men ändå 9 timmar.. blir en lång dag. Iallafall kom hem vid halv 6 käkade och la mig i soffan och kolla tv där har jag sedan spenderat min kväll framför Sos larm - på liv och död, gränstullen Australien och sedan top model Sverige. Nu ska jag strax sova för imorgon får jag ta 06.20 bussen in pallar inte men blir fett rik sen alltså miljonär nästa? hahhahhaaha pusss

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0