saying goodbye is the most painful way of solving a problem

Grattis på födelsedagen. Mamma-11/2 & Pappa-12/2 älskar er! <3


hade en riktigt mysig kväll med frugan i fredas, men så fick hon besked om att hon skulle jobba halv 12 på lördan så hon fick ta 9 bussen hem från mej, lite tråkigt.. men när hon dratt fick det för min del bli till att supa. Så jag slängde av mig min onepiece, sminkade mig och bytte kläder. Sedan kom Mackan, Mange, David och Sköldenborg och hämtade upp mig. Drog ut till Granhogen en stund och sedan vidare in till köket. Blev drinkar för hela slanten. Sen körde Sköldenborg hem oss till David och jag somnade rätt so snabbt. Idag vaknade jag också kom pappa och hämtade mig tog en dusch och bytte kläder sedan begav vi oss till ett slott som ligger mot lilla Edet tror det heter Skogaholms slott ? blev afternoon tee med hela tjocka släkten. Firade nämligen mamma som fyller år idag och imorgon fyller min kära pappa år. Massor av kärlek till dom! pusss

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0