söndag idag då



Ligger nergrävd i min säng och vilar upp mig efter helgens bravader ska strax lägga mig och sova för imorn blir det jobb. Ska stänga så slutar runt halv 7 skulle jag tro. Sedan blir det solning med Hanna. I fredas var jag på det nya harrys Sliver, riktigt grymt hade dom gjort det. Blev en lyckad kväll med goe folket som bestod av Frida, Jennie, Sofia, Frida, Emeleie, Matthias och Robin. Dock gick ju brandlarmet så alla fick utrymma  -.- hahaha men men led inte av det satt nere vid toaletterna med Emmelie Karlsson och Frida Magnusson, så blev kvar med vakterna där nere. Sedan blev det donken och sen sova hos Frida. På lördagen drog jag med Albons och Mackan ut till Crille på fest. Träffade lite nytt folk as goa töser som jag satt och tjötade med natten lång. Fick i mig nästa en hel vodkaflaska och en öl, jullan var på hugget jaoo. Sedan körde Sköldenborg in mig, mackan, Ekis och Albons till staden, drog till donken käkade nattemat och sedan släppte han av mig och Mackan hos mackan sov i ca 2 timmar innan han skulle upp och jobba så då körde han mig till Hanna. Smög in till lill tjejen klockan 6 på morgonen och la mig och sov. Sedan idag har vi bara softat framför tv:n hela dagen tills jag drog hem med 5 bussen. Städade lite på mitt rum, lagade mat och sedan har jag bara legat framför datan hela kvällen höhö.. 1h & 30 min kvar tills jag får min lön jihoo glad flicka!!!!! pussen & kramen godnatt.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0