the hardest thing you can do is look back and see what the person you love has done to you



Gött och vara ledig idag vill jag lova. Äntligen få sooova ut så jävla länge man vill. Somnade rätt så sent igår efter att ha varit hos Mange med Mackan och Rickie. Kollade på fast and the (fureus) stavning?? och sedan Jägaren alltså den första filmen från 1996. Kom inte hem förens runt 3 tiden hahahaa.. Vaknade klockan 1 idag gick upp lagade lite mat sedan drog jag in till stan träffade Hanna och gick och solade. Såå nu ser jag ut som en tomat i facet. Precis kollat klart top model Sverige och Hanna ligger i sänge och kollar paradise hotel, Ikväll blir det lugnt, lite film och så skulle jag tro. Är även ledig imorgon och det är Hanna också så funderar på om vi ska ta bilen till överby och spana i lite affärer.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0