''don't make her wait for you just because you know she will''

Slutade jobbet vid halv 7 så kom Frida bort hjälpte mig att städa och stänga. Vi tog bussen in till centrum och gick och fikade mysigt. Sedan drog jag hem med bussen, sorterade lite papper och sedan kollade på en ny serie som börjat som heter the river. Den var hyffsat bra så får väl börja följa den. Går på torsdagar på 5:an klockan 21.55. Sedan fortsatte kvällen med criminal minds. Ska strax lägga mig och sova, blir antagligen till att hjälpa pappa i lägenheterna imorgon städa lite trappor. Sedan frammåt dagen blir det nog torp med Frida kolla present till mamma som fyller på lördag och pappa som fyller på söndag. Men vad fan ska man köpa? hahahaha har sån dålig fantasi och dom har ju typ redan allt -.- .. men men det löser sig imorgon. Efter torp ska Frida med mig hem, hon har tydligen fått försig att låna kläder av mej. Dock har jag inga men men får la se vad kvinnan hittar hahaha.

Goodnight boys and girls!!
Love  // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0