treat me like a joke and I'll leave you like it's funny.

Då var måndagens jobb avklarat. Gött att börja veckan med ett 5 timmars pass. Kan lugnt säga att det märks att det är måndag på förskolan så full av energi å stohej av ungarna. Tog en sväng om biblioteket och lämnade tillbaka en bok som jag var försenad med OMG! fattar inte ens varför jag lånar böcker dom ligger bara hemma på bordet utan att jag ens öppnar dom... såå typsikt mig, känner mig duktig som lånar men men pallar inte läsa(A) bra jobbat. Nu sitter jag uppe i Hannas lägenhet och väntar på att Hanna ska komma hem från Erica. Såå får väl sysselsätta mig med att kolla facebook så länge pusshej!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0