river en vacker dröm



Godmorgon! , har nyss vart nere och gjort mig omelett blev as gott men lite svart när jag råka bränna skiten.. sedan städade jag klart på mitt rum, damsög och slängde bort alla kläder jag inte ska ha blev en stor hög. Precis satt på en diskmaskin och en tvätt så ligger nu i sängen med en kopp kaffe och snus och tänkte kolla på 7:th heaven var ett jävla bra tag sen jag kollade så ska la komma igång med tittandet igen så jag blir klar någon gång har ju fan typ 6 sesånger kvar. Blir en lugn dag för idag är jag ledig och känner mig lite rutten, ont i huvudet och förskyld men men det är väl smällar man får ta. Ska imorgon in på Vickevire och jobba, har bara vart där en gång så ska bli kul och få leka med barnen där inne.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0