sometimes, two people have to fall apart to realize how much they need to fall back together.



Bakis så in i helvete.. ligger i min säng och huvudet bara bultar usch usch! I fredas blev det som sagt jobb och sedan solade jag och Frida super göttt. Runt halv 8 kom Rickie in så åkte vi och bowla grymt! såå klart vann ju jag hahahhahaa.. Efter bowlingen körde vi hem Frida sen åkte jag och Rickie hem till mig. La oss och kollade på tv och jag elda och gjorde chokladbollar till Rickie men när jag ska bjuda honom så har den tönten somnat -.- hahahhaa. Vid 12 tror jag klockan var så tog vi bilen till Trollhättan för att hämta upp Patrik, Jeppe och Tobias. Kom inte hem förens runt halv 4 trött som aset la jag mig och somnade direkt. Sedan igår lördag vaknade jag runt 1 gick upp och gjorde lasagne (stavning) ?? , as god blev den stolt över mig själv, en riktig mästerkock är jag!! tog bussen in till stan vid 6 och mötte upp Emelie begav oss till Anton Billskog och förfestade lite innan Höga C träffade sedan upp Sofia, Steen och Marinius som vi tog sällskap med ner. Träffade även Malin as kul inte sett henne på år och dar så satt och tjötade med henne en stund.. lite innan stängningsdags gick jag ut och köpte snus sedan skulle jag till donken men var så jävla pissignödig så sprang bort och satte mig bakom en bil fyyyy, sedan när jag går tillbaka halkar jag och nu har jag värsta blåmärket på benet -.- ajajajajajaaj. Begav mig till donken handlade mat till en hel armee gick upp till Joakim, Hampus och Richard men då vill dom inte ha maten för den var kall åååhhhh dessa grabbar! sedan när alla ska sova får jag värsta skrattanfall och ligger och skrattar as mycket, tror dom hatade mig vid det tillfället hihiii.. Sedan idag blev det bara lugnt tog bussen hem klockan 3 käkade lite mat och nu ska jag kolla film och hoppas att min huvudvärk går över...

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0