It's scary to think that one day, all this will eventually end.

Skulle jobbat till 2 idag, men istället fick jag jobba till halv 5. Så det var bara att kämpa vidare, får ju gött med pengar så ska inte klaga är bara glad. Hade snö krig med barnen utomhus idag så såg ut som en snögubbe när jag gick in. Så fort jag fick snö på mig skrattade alla, men när någon av barnen fick snö på sig stor lipa dom -.- hahahhaaa.. innan jag fick gå hade jag även brottning inne i lekhallen slutade med att lilla jag låg på golvet med 5 ungar över mig som slog mig med kuddar och hoppade på min mage ajaj..sa till dom att vi skulle ta paus och att jag var död. Men då fick jag som svar tillbaka att det var paus när jag dog på riktigt, jag bara vafan? När jag äntligen fick sluta begav jag mig till solariumet solade sisådär 25 minuter och har nu bränt tuttarna äär as röd och det kliar konstant -.- fml. Tog en sväng upp till Hanna och hälsade på. Hoppade på 8 bussen hem och fick ett oväntat samtal av en person som jag absolut aldrig kunnat gissa på skulle ringa, blev as förvånad. Dock var personen full så vi får la se om det ringer imorgon igen när denne person är nykter hahahahaa.. men nu ska jag ta och sova eftersom jag ska upp om ca 5 timmar -.- blir jobb 8-4 sedan möte klockan 6. Efter mötet ska jag sola med Hanna och sen spendera natten i hennes lya. Så får säga godnatt nu och jag önskar mig själv lycka till att kliva upp ur en varm säng 5 på morgonen när det är svinit kallt ute hhahahaaa ibland måste man bara älska sitt liv..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0