I promise you, as long as you're trying, I'm staying.



Jahopp då har vi en ny orkan på ingång, denna gången är det Emil som är ifarten.. Idag blev det bowling med Emelie och Sanna, så klart vann mästaren med 266 poäng hahahaa. Efter bowlingen drog jag och Sanna och handlade. Blev till att göra tacos. Käkade så jävla mycket så det känns nu som jag ätit för minst 10 pers... vi kollade på familjen Addams och sen satt vi bara och tjöta tills pappi kom och hämtade mig. Imorn blir det till att luncha med Frida och Emma Ericsson ifrån klassen. Kommer bli kul att träffa ungen var ju så jävla längesen nu. Längtar till helgen då jag ska sova hos Sanna, ska mysa, käka vindruvor och glass också klart kolla en massa film. Men nu ska jag försöka sova lite, känns som att strömmen även kommer gå snart såååå bäst att somna.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0