kaos!!!

Igår assoo fyfan gårdagen var katastrof, behöver jag säga mer? Började med att Frida kom och hämtade mig efter jobbet. Sen åkte jag, Frida, Martina och Michelle hem till Frida duschade och gjorde oss iordning. Lagade tacos och började dricka lite smått. Sedan kom Emma och runt 9 tiden kom även Anna och Amanda. Tog bussen klockan 11 ner till stan gick in till Hanna på köket och lämnade lite grejjer, gick bara rakt in i baren hahahaa. Därefter drog vi till Harrys. Kvällen började bra dansade och drack. Men efter ett tag började kaoset, började tjaffsa med Jocke, jävla fylle grejj så han kaxa och massa slog mig typ men orkade inte göra något så lät han hålla på tills vakten sa till oss att lugna ner oss annars skulle vi få gå ut. Sen fick jag inte köpa mer från baren så fick en vatten istället så fick be en kompis köpa hehe. Sedan blev det bara värre och värre märkte att mitt bankkort var borta så jag började grina hahahahaa jätte ledsen satt jag där inne på Harrys och leta men fick ge upp. Hittade polisen utanför så polisanmälde kortet. Sedan missade jag bussen och visste inte vad jag skulle göra så satt vid willys själv och klockan var runt 3 tills en jävla random människa kommer och pratar med mig och vill bjuda mig på hotell jag bara WTF!?? så gick därifrån ringde Frida så fick gå hem till Bastii hahhaa var inte där förens klockan var 4.. fyllesnacka sen däcka jag på dirren. Idag ringde jag och spärrade mitt kort sedan följde Bastii med mig till tåget så åkta jag till Vänersborg. Blev upphämtad av Hanna drog till bus och leklandet för min kusin fyllde år så satt där i 3 timmar bakfull det sög rejält men men vad gör man inte för dom små liven. Nu har vi precis käkat pizza och badat tunna så nu ska vi lägga oss och kolla film jag , Lisa, Sophia, Malin och Hanna riktig myyys lördag!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0