myshelg!



Inte bloggat sen i torsdags too bad, men skyller på att jag inte varit hemma för har spenderat helgen med Sanna och vi har bara varit hemma hos henne och myyyyst underbart! Sköönt att känna att man inte slösat bort en massa pengar på alkohol, och jävligt skönt med en vit helg vill jag lova. I fredas käkade vi tacos, glass och vindruvor sen satt vi och spelade Tp, geni och yatzy tills klockan var halv 7 på morgonen.. hahaha fyfan! På lördagen vaknade vi runt 4 tiden gick upp och satte oss och kolla på en film medans vi käkade frukost. Sedan kom Rickie förbi en stund så då spelade vi yatzy igen och jag ägde dom båda. Sedan kollade vi på gladiatorerna fyfan vad kul hehe 8 årsen det var fan vad tiden går fort ändå.. käkade även tacos idag igen, sedan hittade vi nitendo64 på vinden så satt till klockan var 5 på morgonen och spelade supermario, men för mig gick det inget vidare bara dog hela tin och blev as rädd och stressad hihiii.. Även idag blev det lite nitendo fasst idag spelade vi bond jävlar vad kul..kan kortfattad säga att jag haft en mycket trevlig helg med min Sanna.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0