nyårsafton

Då var det 2012 nu då, jävlar vad året gått fort ändå.. Nyår spenderades med goa vänner. Blev även en massa åkande hit och dit. Dagen började iallafall med att jag åkte in till stan gick och köpte mig nya hörlurar, sedan upp till Hanna. Hon och Damir skulle till Skövde och fira nyår så jag fick låna lägenheten under natten. Satte mig och spelade musik och gjorde mig iordning sen vandrade jag bort till Michelle där även Frida var. Satte hos och började dricka lite och lyssna musik. De andra skulle komma vid 5 men icke sa nicke istället kommer dom vid halv 7 -.- hahahhaa.. Lagade potatisgratäng och kött mycket goott! efter måltiden spelade vi med andra ord, sååå jävla roligt.

Jag - djävul på engelska?
Frida - bitch, eller nej hell?
Jag - per...
Frida - devil!

Michelle - odjur i vattnet?
Fia - krokodil?

HAHHAHAHHAA hade iallafall en mycket trevlig stund. Senare under kvällen skulle vi vidare till en fest på skogslyckan, men jag och Frida ville ut till jaktstugan så Fia körde ut oss, men jaa det kanske var ett misstag för när vi kommer dit är det typ helt dött.. max 10 pers såå det var förjävligt. Bestämde oss istället för att dra till Bokenäs byggdegård. Lite roligare här ute iallafall. Badade tunna och buggade och firade in det nya året. Sedan kom Fridas syster och hämtade oss så jag var tillbaka i lägenheten igen vid halv 4.. Men denna nyår var faktiskt riktigt bra, jag spydde inte och jag däcka inte innan 12 hehe...

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0