nyårslöften?



Nyårslöften? har nog inga speciella, för vet att jag aldrig håller dom ändå så varför ens komma på några.. men ändå, ska iallafall försöka hålla nåra jag kommit fram till så får vi se hur det går. För det första som jag skrivit innan ska jag inte dricka lika mycket som jag brukar, utan ska kunna hantera min fylla som sagt. Sedan ska jag försöka att inte proppa i mig massa onyttigheter haha, och sen vara sparsam med min ekonomi. Inte slösa bort alla pengar jag får hela tin för det är jag jävligt duktig på, så ska istället lägga pengarna på viktiga saker istället än alkohol, krogen och massa onödiga saker.. vill ju som sagt ut och resa så då måste jag spara!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0