be yourself always, cause there's no one better!



Trött som ett as pallrade jag mig upp ur sängen klockan halv 6 imorse -_- inte precis det roligaste men måste man så måste man. Kom in till kampenhof vid 7 och började inte förens 8, laddade på mitt busskort med 250kr. Sen begav jag mig till jobbet. Var där vi halv 8 så tog mig en kopp kaffe innan jag började. Slutade sedan vid 4, tog 5 bussen hem käkade lite flingor och nu ligger jag och kollar på 7:th heaven. Ska snart påbörja säsong 6 wiiho!!! Sen ska jag försöka sova, börjar 10 imorn men måste få sova så jag orkar morgondagen. Efter jobbet blire till att träffa Hanna och kankse färga håret, yeye det var allt jag hade att komma med förtillfället tjingalong..

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0