stop chasing him. if he wants you, he will chase you.



Blev bowling igår med Frida, Emma, Pontus och Malm vann som vanligt hehe.. efter bowlingen träffade jag Camilla på kampenhof tjöta lite med henne det lilla fyllot, därefter tog jag bussen hem. På vägen hem smsade jag med Magnus och vi bestämde oss för att dra till Bob på inflyttningsfest, så det var bara hem och byta kläder sen kom han och Mackan och hämtade mig. Festen bestog av alkohol, musik och massa tjöt, satt och shotta jäger i mängder..Senare frammåt natten åkte jag och Mackan in till stan träffade David och lite folk. Sedan drog Mackan hem till Trollhättan för han skulle upp tidigt och jobba. Så jag gick till donken och träffade Richard och Joakim. Blev en promenad hem till Jocke och sova, sen imorse blev det pizza mums! därefter körde Jocke och Richard hem mig så nu ligger jag i sängen och ska kolla på 7:th heaven..blir en lugn kväll för att gå upp tidigt imorgon och jobba.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0