fredag den 13:de otursdag ?



Sovit hos Hanna typ hela veckan. Har tyvärr inte haft något internet så har inte kunnat uppdatera tyvärr.. I måndags blev till att käka thaimat och sen slappa framför tv:n, sedan i tisdags blev det först jobb sedan bowling. Vann överlägset med 80 poäng hahaa. Sedan gick jag upp till Hanna medans hon tränade. Mötte upp Frida så gick vi och köpte pizza sen efter ett tag kom Hanna så följde vi Frida till kampen och sen gick vi och hyrde några filmer, Greta, American orgie och ??? kommer inte ihåg vad den hette. Hann kolla på Greta och American orgie innan det var dags och sova. Greta var bra men den American orgie säger bara fyyyyfan !! sämsta filmen på riktigt jävla länge.. Onsdagen jobbade jag sedan drog jag hem, sen ringer Hanna och frågar om jag vill sova över en natt till eftersom Emelie inte skulle det så det var bara till att packa väskan på nytt och dra in igen. Gick och handlade på willys sedan bort och köpte pizza, sen blev det film tills vi somnade. Igår blev det först jobb och sedan drog jag hem somnade vid nio och sov sedan hela natten var så himla trött. Sedan idag blev det jobb sedan hem och nu har jag precis varit nere och köpt massa godis så ska nu krypa ner i sängen och kolla 7:th heaven..

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0